Veri Analizinde MAXQDA Kullanım Atölyesi

banner.jpg (589 KB) 

13 Mart 2025 | Saat: 10:00
(Başvurular sonlanmıştır.)

Araştırma önceliğine ve kültürüne sahip bir üniversite olmanın gereğinden hareketle eğitim öğretim ve araştırma süreçlerinin mükemmelleştirilmesine yönelik çalışmalar kapsamında Fakültemizin Akademik Gelişim Koordinatörlüğü’nün yürütücülüğünde düzenlenen Veri Analizinde MAXQDA Kullanım Atölyesi başlıyor.

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi, MAXQDA Türkiye ve BURACADEMY iş birliğiyle düzenlenen atölye İletişim Fakültesi tüm akademik personeli ile iletişim alanındaki lisans üstü öğrencilerine yönelik olarak tasarlanmıştır. Başlangıç düzeyindeki atölye tamamen ücretsizdir.

Sertifikalı MAXQDA Eğitmeni Burak VAROL tarafından gerçekleştirilecek atölyenin yaklaşık 5 saat sürmesi planlanmaktadır. Başlangıçta eğitmen tarafından program ara yüzü ve temel çalışma prensibi tanıtılacaktır. Sonrasında uygulama yapmak isteyenlerle örnek bir veri seti üzerinden uygulama gerçekleştirilecektir.

Uygulama için katılımcıların kendi bilgisayarlarını getirmeleri gerekmektedir. Yazılım lisansı ve örnek veri seti eğitmen tarafından sağlanacaktır.

ATÖLYE PLANI 

MAXQDA İçin

Temel Bir Giriş

MAXQDA nedir? Kimler kullanır? Hangi amaçlarla kullanılır?

MAXQDA Arayüzü ve Temel Pencereleri

Programın Çalışma Prensibi (Teknik Detaylar)

Sekmelerdeki Araç ve Fonksiyonların Tanıtımı

MAXQDA AI Assist ile Yapay Zeka Uygulamaları

Örnek Veri Seti Üzerinden Kısa Bir Uygulama

Proje Dosyası Oluşturma

Veriye Aşina Olma ve Veri Kodlama

Kodları ve Kodlu Verileri İnceleme, Kod Kitabı Geliştirme

Veri Görselleştirme 

KATILIM ŞARTLARI:

- Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi akademik personeli olmak veya;

- Marmara Üniversitesi’nde iletişim alanında yüksek lisans / doktora öğrencisi olmak.

 

ETKİNLİK TARİHİ ve SAATİ: 

13 Mart 2025  - 10:00

ETKİNLİK YERİ:

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi binası, AZ01 nolu Salon

 


Bu sayfa İletişim Fakültesi tarafından en son 12.03.2025 11:58:46 tarihinde güncellenmiştir.

HIZLI ERİŞİM